Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ













Ειμαι φιλελευθερος. Οπως το λεει και η λεξη, αγαπαω την ελευθερια. Δε γουσταρω κανεναν πανω απο το κεφαλι μου να μου λεει τι θα κανω, πως θα φερομαι στο σωμα μου, τι φορους θα πληρωνω στο κρατος, σε τι ρυθμισεις πρεπει να υπαχτω εγω και η εταιρεια μου.
Ειμαι φιλευθερος, libertarian, tea party.
Kρυβω τα εσοδα της εταιρειας μου σε επικρατειες εχεμυθειας (offshore), ο,τι ειναι νομιμο ειναι και ηθικο, εχω πολλες διεξοδους, εχω τα Εξαρτημενα Εδαφη (Μαν και Τζερσευ) και τις Υπερποντιες Κτησεις της Μεγαλης Βρετανιας. Εχω τα Νησια Κευμαν, δηλωνω τα εσοδα μου εκει που υπαρχει μηδενικη φορολογια και τα εξοδα μου εδω, οπου κι αν ειναι το εδω, για να εκπιπτουν απο τον φορο. Ζητω το Σιτυ του Λονδινου, ζητω οι USA, ζητω οι ενδοομιλικες συναλλαγες. Συνεταιρος με το Κρατος εγω δε γινομαι. Οι πολυεθνικες μου δε χρωστανε τιποτα και σε κανεναν. Μονο καμια χορηγια πληρωνω που και που, καμια φιλανθρωπια της πουτσας και τη μιζα στον Υπουργο.
Πες του Κρατους να παει να γαμηθει.

Ειμαι φιλελευθερος, μονεταριστης, οπαδος του Χαγιεκ και της Αυν Ραντ. Υπαρχει ολοκληρη φιλοσοφια απο πισω μου. Ειμαι ο πραγματικα προοδευτικος ανθρωπος, με κυνηγανε ολοι οι συντηρητικοι, οι σοσιαλιστες δηλαδη, οι κωλομαρξιστες. Θεωρω σοσιαλιστη ακομα και τον Ομπαμα.
Δε τα βγαλαμε μαζι, δε θα τα φαμε και μαζι. Τα απολιθωματα του παρελθοντος δε θελουν να με αφησουν να παω την Ανθρωποτητα μπροστα. Αν τους ακουγαμε, θα μεναμε ακομα στο 1950.
Δεν το κανω μονο για τα χρηματα, ειμαι Πιονερος. Οδηγω την Ανθρωποτητα μπροστα, σε απατητα μονοπατια, σε παρθενες χωρες, εκει οπου δεν εχει πατησει το ποδι του κανεις. Τωρα που ολη η Γη πατηθηκε απο ανθρωπο, ειμαι ο Εξερευνητης του Καινουριου.
Και το Καινουριο ειναι το Αυλο.
 Μπορω να αβγατισω τη περιουσια μου απο το πουθενα. Μπορω να παραγω πλουτο απο το Τιποτα. Πουλαω ομολογα δεκα φορες το ΑΕΠ του πλανητη. Στοιχηματιζω την αξια της ταδε μετοχης στο ταδε μερος, στοιχηματιζω την αξια των σιτηρων της Ρωσιας, τα ορυκτα της Αργεντινης, στοιχηματιζω την αξια του μοσχαρισιου κρεατος στην Αργεντινη, στοιχηματιζω και βγαζω δισεκατομμυρια δολλαρια και κανεις δεν εχει καταλαβει Χριστο.
Δε μπορεις να σταματησεις την προοδο. Παω τα πραγματα καθε φορα ενα βημα μπροστα.
Καταργω τις εναπομεινασες κρατικες ρυθμισεις με την απειλη οτι θα παρω τα λεφτα μου και θα φυγω. Μπουκαρω σε αναπτυσσομενες χωρες, τις γεμιζω με αερα κοπανιστο κι υστερα φευγω με τον πλουτο τους.






Ειμαι φιλελευθερος, ειμαι Πιονερος, Στοιχηματιζω και βγαζω λεφτα οταν οι χωρες καταστρεφονται.
Βγαζω λεφτα στοιχηματιζοντας στην καταστροφη τους. Συγχωνευω επιχειρησεις και τραπεζες, δημιουργω μονοπωλια, κι υστερα σε αναγκαζω να αποδεχεσαι τους ορους και τις τιμες μου. Χειραγωγω την αξια των μετοχων, ειμαι ο Τζον Πολσον και φτιαχνω αχρηστα χρεογραφα τυπου ABACUS 2007-C1 παρεα με τη Γκολντμαν Σαξ, τα πουλαω χρυσαφι γνωριζοντας οτι ειναι junk,
κι οταν αυτο αποκαλυπτεται, η Επιτροπη Κεφαλαιαγορας μου κλανει τα αρχιδια γιατι την εχω αγορασμενη. Ειμαι ο Λουντ Μπλανκφειν και "κανω το εργο του Θεου". Ειμαι ο Γουορεν Μπαφετ και στο λεω στα ισα οτι φυσικα και υπαρχει ακομα ταξικος πολεμος, αλλα η δικια μου η ταξη ειναι αυτη που κερδιζει. Υστερα, για να παιξω με τον πονο σου, δηλωνω οτι ειναι αδιανοητο η γραμματεας μου να πληρωνει φορο περισσοτερο απο οτι εγω.










Ειμαι φιλελευθερος, ειμαι ελευθεριακος, ειμαι neocon,
 ειμαι η τρανοτερη αποδειξη οτι κοινωνια διχως κανονες κι αρχες ειναι μια φασιστικη κοινωνια.
 Ειμαι εφοπλιστης και σου δηλωνω οτι "Για να με φορολογησεις, πρεπει πρωτα να με βρεις".
Ειμαι ο Μπερνι Μααντοφ και χτιζω πυραμιδες, εμενα με πιασαν επειδη δεν ημουν πραγματικα ισχυρος. Ξεπλενω τα κερδη μου, προιον εγκληματικων ενεργειων με τη βοηθεια του υπερακτιου χρηματοπιστωτικου συστηματος και κανεις δε μπορει να με αγγιξει.
Ειμαι ενας πραγματικα προοδευτικος ανθρωπος. Εσεις ειστε οι συντηρητικοι.
Πιστευω οτι ο ανθρωπος μπορει να κανει ο,τι νομιζει, μακρυα απο κρατικες παρεμβασεις.
Αν θελει να αυτοκτονησει, ας αυτοκτονησει. Αν θελει να παρει ναρκωτικα, να παρει, ποιο ειναι το προβλημα σου; Αν θελει να ζει σε δικτατορικες κοινωνιες, ας ζησει, αρκει οι δικτατορες να συνεργαζονται μαζι μου, οπως ο Πινοσετ η ο Σουχαρτο.
Αν θελει να ζητιανεψει, ας ζητιανεψει, γιατι ταρασσεσαι; Επιλογη του δεν ειναι;













Αν θελει να φαει ληγμενα προιοντα στα σουπερ μαρκετ, γιατι να μη του δοθει η δυνατοτητα;
Ποιο ειναι το προβλημα σου ρε γαμημενε σοσιαλιστη, κοινωνικη συνειδηση δεν εχεις;
 Γιατι να του στερησεις το ιερο δικαιωμα της επιλογης; Αν θελει να φαει κατσαριδες, να τις φαει.
Αν θελει να φαει χωμα, ας το φαει. Αν θελει να φαει ασβεστη, ας το φαει.
Αν θελει να δουλευει για τα μισα λεφτα στην επιχειρηση γιατι η επιχειρηση θα κλεισει,
ας το κανει. Γιατι να παρεμβεις στους μισθους και τις απολυσεις ρε κρατιστη; Για να παρω
την επιχειρηση μου και να τη κανω για αλλου που θα με παρακαλανε;
Αν θελει να δουλευει 12ωρο αλα γαλερα, γιατι να μη δουλεψει;
Αν θελει να θυσιαστει για το καλο της Εταιρειας, γιατι να μη του το επιτρεψεις;

Eιμαι φιλελευθερος. Αγαπαω πολυ την ελευθερια. Τη δικη μου δηλαδη. Για τη δικη σου ελευθερια απλως να υπαρχεις διχως αλυσιδες στα ποδια, δε δινω μια.

Οχι, τα παιρνω ολα πισω.
Δεν ειμαι φιλελευθερος, δεν ειμαι λιμπερταριαν, δεν ειμαι tea party, δεν ειμαι Καπιταλιστης.
Θες να σου πω τι πραγματικα ειμαι;
Ειμαι το ΜΕΛΛΟΝ. Ερχομαι απο το Μελλον, ερχομαι απο το παρον, απο το παρελθον απο παντου.
Ειμαι το Αυριο και για να εχεις κι εσυ μια θεση στο Αυριο, ακολουθησε με.
Δε μπορεις να με νικησεις, εχω τους πολιτικους, την Αστυνομια, τη Δικαστικη Εξουσια, τον Τυπο και τους περισσοτερους ακαδημαικους, οικονομολογους η μη, που και για ενα ξεροκομματο, μου δινουν και τα παιδια τους να πηδηξω, κι υστερα βγαινουν στην Τηλεοραση να σου εξηγουν την αναγκαιοτητα των Μνημονιων, δηλαδη του Θανατου σου.
Δε μπορεις να με νικησεις, και χαιρομαι που το εχεις καταλαβει, χαιρομαι που το αποδεχεσαι.
Σημερα θα παιξω στη Λοταρια, τους λαχνους εκεινων που θα επιβιωσουν, δε θα ειναι πολλοι,
προσευχησου να βγει το ονομα σου
αλλιως ετοιμαζε σιγα σιγα τα πραγματα σου..
















70 σχόλια:

  1. ΡΕ ΣΕΛΙΝ

    ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΡΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΜΕ ΣΕΝΑ;

    ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΞΕΙ ΤΡΕΛΗ ΜΠΑΛΑ. ΕΧΕΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙ, ΕΧΕΙΣ ΣΑΡΩΣΕΙ.

    ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ;

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παιδί μου, θα το δουν, αυτό που έγραψες, θα ξετρελαθούν, θα τους αρέσει και θα το κάνουν προϊόν προς κατανάλωση:)

    Οίστρος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ γιατί πιστεύω οτι ο συνεπής φιλελεύθερος σε περιόδους κρίσης γίνεται φασίστας? Δεν μπορώ να το δικαιολογήσω αλλά δεν μου το βγάζετε από το μυαλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχεις κάνει ένα λάθος.

    Φιλελεύθερος είναι ο liberal οχι ο liberterian,

    Μια οχι τόσο σωστή μετάφραση που έχει επικρατήσει για τον liberterian είναι νέο-φιλελευθερος (ελευθεριακος θα ήταν πιο σωστό).

    Ο liberterian δε θέλει καθόλου κράτος άλλα απόλυτη κυριαρχία των αγορών, μπορείς να τον περιγράψεις και ως αναρχοκαπιταλιστή.

    Δυστυχώς στην Ελλάδα τα πράγματα αυτά έχουν μπερδευτεί αρκετά, από τους πρεσβευτές του φιλελευθερισμού.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Libertarianism
    http://en.wikipedia.org/wiki/Liberalism
    http://en.wikipedia.org/wiki/Left_anarchism

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Celin

    Ελπίζω ότι μου δίνεις την άδεια να κάνω μια μικρή "μετάφραση" στο κείμενό σου.

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

    ΕΓΩ
    Είμαι θεός!

    ΕΣΥ
    Είσαι θνητός.

    ΕΓΩ
    Έχω επάνω σου δικαίωμα ζωής και θανάτου.

    ΕΣΥ
    Έχεις επάνω μου δικαίωμα να με υπηρετείς πιστά και αγόγγυστα.

    ΕΓΩ
    Η αφεντιά μου έχει κατακτήσει όλα τα δικαιώματα απέναντί σου.

    ΕΣΥ
    Εσύ έχεις φορτωθεί όλες τις υποχρεώσεις απέναντί μου.

    ΕΓΩ
    Έχω δικαίωμα να σκέφτομαι ό,τι γουστάρω.

    ΕΣΥ
    Έχεις δικαίωμα να σκέφτεσαι μόνο πώς θα γίνεις καλύτερος δούλος.

    (Όπου ΕΓΩ = ΑΥΤΟΙ. ΟΙ ΚΑΠΙΤΑ-ΛΗΣΤΕΣ)

    (Όπου ΕΣΥ = ΕΜΕΙΣ. ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ, ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΜΟΧΘΟΥ)

    Αν λοιπόν δεν δώσουμε σαφή απάντηση στο ΑΥΤΟΙ ή ΕΜΕΙΣ, γρήγορα μέσα από φωτιά και σίδερο ξαναπάμε με μαθηματική ακρίβεια στην ιστοριούλα που θα διαβάσετε περιληπτικά παρακάτω:

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@

    Kάποτε ξεσηκώθηκαν κάποιοι σκλάβοι ενάντια στον αφέντη τους.
    Αγανακτισμένοι λοιπόν,
    τον έδεσαν χειροπόδαρα,
    για να τον αναγκάσουν σε διάλογο μαζί τους.
    Καθόλου δύσκολο να τον δέσουν και να τον μαντρώσουν, αφού αυτοί ήταν οι πολλοί.

    -Ωραία. Νικήσατε. Ξεκινάμε το διάλογο. Σας ακούω. Τι ζητάτε;
    τους ρωτά τρομοκρατημένος και με τα ούρα του να βρέχουν τα βρακιά του.

    -Θέλουμε να ικανοποιήσεις ΟΛΑ τα αιτήματά μας!!!,
    του απαντούν οι αγανακτισμένοι σκλάβοι άγρια και αποφασιστικά.

    -Καλά. Αφού δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, πείτε μου τα αιτήματά σας και θα τα ικανοποιήσω,
    απαντά αυτός με χείλη τρεμάμενα απ' το φόβο και δάκρυα που ανακατευόντουσαν στο χώμα με τα κάτουρά του.

    ΟΙ ΣΚΛΑΒΟΙ, ΟΙ ΔΟΥΛΟΙ, ΠΟΥ ΑΚΌΜΗ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΝ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥΣ, ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ

    -ΠΡΩΤΟΝ, απαιτούμε αντί εκατό βουρδουλιές που μας ρίχνεις όταν θυμώνεις μαζί μας, να μας ρίχνεις μόνο εξήντα.

    -ΔΕΥΤΕΡΟΝ, αντί για μισό πιάτο φαγητό που μας δίνεις τη μέρα, θέλουμε ένα ολόκληρο πιάτο τη μέρα.

    -ΤΡΙΤΟΝ, αντί να ξεπαρθενιάζεις τις κόρες μας, να τις πηδάς μετά το γάμο τους.

    -ΤΕΤΑΡΤΟΝ, αντί να μας εκτελείς δια της σταύρωσης, να μας εκτελείς δια του απαγχονισμού.

    @@@@@@@@@@@@@@@@

    Κάθε ομοιότητα με τα αιτήματα των εργοδοτικών συνδικαλιστικών ηγεσιών και γενικώς των εργατοπατέρων ΣΗΜΕΡΑ,τάχα για να μας σώσουν, είναι απλά συμπτωματική.

    Κάθε ομοιότητα με επίδοξους ...Αριστερούς πρωθυπουργούς, που κι αυτοί θέλουν να μας ...σώσουν κατά τον ίδιο τρόπο ΣΗΜΕΡΑ, είναι κι αυτή συμπτωματική.

    @@@@@@@@@@@@@@@

    Γι' αυτό:

    ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ, 18-10-12 στις 10.30΄πμ, ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΜΕ!!!

    ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ













    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλως ηρθες Χαζουλη.
    Δεν εχω κανει λαθος οχι γιατι ειμαι αλανθαστος :)
    αλλα γιατι εσκεμμενα εβαλα ολους αυτους τους ορους στο ιδιο καζανι.
    Ετσι κι αλλιως τα πραγματα ειναι καπως συγκεχυμενα αν σκεφτεις οτι διαφορετικοι ορισμοι υπαρχουν στην Ευρωπη και διαφορετικοι στην Αμερικη. Στην Αμερικη ας πουμε οσοι πρεσβευουν το δογμα της απορρυθμισης και της πληρους ασυδοσιας στην αγορα, ειναι οι νεοσυντηρητικοι οι οποιοι ταυτοχρονα ειναι και..."θεοσεβουμενοι", Πατρις Θρησκεια Οικογενεια και απαγορευστε τις αμβλωσεις.

    Οι Ευρωπαιοι ομοιδεατες τους στα οικονομικα, ειναι πιο προοδευτικοι στα κοινωνικα ζητηματα. Οι Φιλελευθεροι στη Γερμανια η στη Βρετανια
    (Νομιζω εκει συγκυβερνουν και με τον Καμερον)
    δε διακατεχονται απο τετοιες εμμονες, βλεπε Μανο κι Ανδριανοπουλο εδω.
    Εχει επικρατησει αυτους να τους λεμε "νεοφιλελευθερους", οι ιδιοι αυτοπροσδιοριζονται ως απλως φιλελευθεροι.

    Με οσα εγραψα ειναι λογικο να ερθει καποιος αυτοπροσδιοριζομενος ως φιλελευθερος να με κατηγορησει για διαστρεβλωση του φιλελευθερισμου.
    Να μου πει οτι δεν εχει σχεση με τα deregulation και τους οπαδους του δογματος της πληρους ασυδοσιας των αγορων.

    Αν ορισουμε τους Διαφωτιστες ως τους πρωτους φιλευθερους, Βολταιρος κλπ, θα ελεγα οτι εκεινη την εποχη, ο φιλελευθερισμος, εν ολιγοις η Πιστη στην Αστικη Δημοκρατια, ηταν πραγματικα προοδευτικα για την εποχη. Με τυραννους, βασιλιαδες και φεουδαρχες και παπαδες,
    το να πρεσβευεις τη πιστη σου σε φιλελευθερα ιδεωδη, ειναι κατι που σου περιποιει τιμη κι οχι ψογο.

    Ταυτοχρονα πολλοι θα γυρισουν να μου πουν κατι αλλο, οτι μπερδευω τους κευνσιανιστες με τους "απορρυθμιστες", τους "νεοφιλελευθερους" οπως τους λεμε εδω, αναδεικνυοντας μου τις διαφορες μεταξυ Ομπαμα και Ρομνευ. Κι αν μπουν στην εξισωση και οι αναρχοκαπιταλιστες που λες (οι tea party), τοτε βλεπουμε εναν πλουραλισμο που επιφανειακα ακυρωνει το αρθρακι μου, βαζοντας ολους αυτους στο ιδιο καζανι.

    Η απαντηση μου σε ολα αυτα δε μπορει να δοθει σε ενα σχολιο, ειναι κατι για το οποιο θα χρειαστω αναρτησεις που ετσι κι αλλιως ειχα σκοπο να κανω.
    Εν συντομια: Τα εβαλα στο ιδιο καζανι γιατι σημερα ειναι ΟΝΤΩΣ στο ιδιο καζανι. Ο Τσιπρας δηλωνε πριν μηνες οτι ειναι με το μοντελο Ομπαμα και τη πιστωτικη επεκταση, δηλαδη δωσε καργα λεφτα στις τραπεζες για να ξεμπλοκαρει η οικονομια.
    13 τρις δοθηκαν απο Μπους κι Ομπαμα στις τραπεζες, ειτε απο τη fed κατευθειαν
    (αγοραζοντας ομολογα απο αυτες)
    ειτε με τη μορφη εγγυησεων. Το αποτελεσμα; Τζιφος, τιποτα, αυτοι που χασαν τα σπιτια τους τα εχουν ακομα χαμενα,
    οι εξαθλιωμενοι δε μειωθηκαν, το Κεφαλαιο ακομα συσσωρευει κερδη
    (Ο ιδιος ο Κρουγκμαν μιλαει για τη Παγιδα ρευστοτητας αναγνωριζοντας οτι αυτο το κατι σαν κευνσιανη πολιτικη δεν απεδωσε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις μπερδέψει τον σύγχρονο φιλελευθερισμό με τον νεοφιλελευθερισμό ή όπως αλλιώς τον ονομάζουν αυτοί που τον προωθούν ή τον υποστηριζουν.
      Περισσότερα στα..

      1-Σύγχρονος Φιλελευθερισμός

      2-Οι ασυνέχειες του Νεοφιλελευθερισμού με τον Φιλελευθερισμό.

      3-Τι είναι τελικά ο φιλελευθερισμός;

      Όπως έχω επισημάνει:
      «Ο νεοφιλελευθερισμός, ναι μεν βασίζεται στον κλασικό φιλελευθερισμό, αλλά όμως είχαν και έχουν διαφορετικούς αντίπαλους.
      Ο πρώτος το κοινωνικό κράτος και ο δεύτερος το φεουδαρχικό.
      Δεν είναι τυχαίο, ότι τις θέσεις του νεοφιλελευθερισμού, τις ασπάστηκαν αυταρχικοί, νεοσυντηρητικοί και νεοδεξιοί πολιτικοί που δεν ενδιαφέρονται καθόλου για την κοινωνία και την δημοκρατία.
      Όπως επίσης οι νεοφιλελεύθεροι δεν ονομάζονται liberals, αλλά libertarians(ελευθεριακοί, ελευθερίζοντας, φιλελευθεριστές κλπ).
      Μπορεί ο καθένας κάλλιστα να αντικαταστήσει-εξισώσει τον μερκαντιλισμό με τον νεοφιλελευθερισμό αλλά και την παγκοσμιοποίηση με την αποικιοκρατία.»

      και ο Χάγιεκ, δεν είναι μονεταριστής.

      Διαγραφή
  7. Δεν ειδα καμια Γκολντμαν Σαξ να καταδιωκεται, δεν ειδα τις τραπεζες να τιμωρουνται για τα αισχη που προξενησαν, ουτε στην Αμερικη ουτε στην Ευρωπη, ουτε απο "νεοφιλελευθερους" ουτε απο κευνσιανους φιλελευθερους.

    Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ο οικονομικος φιλελευθερισμος οδηγει κατευθειαν στην ασυδοσια των αγορων. Αυτο που θελουν οι φιλελευθεροι κευνσιανοι-στην οικονομια- να μπαινει φραγμος δηλαδη στις αχαλινωτες τασεις του Κεφαλαιου ειναι πιο ουτοπικο κι απο παραμυθι της Ντισνευ.
    ο Ανταμ Σμιθ οδηγει κατευθειαν στον Μιλτον Φριντμαν,
    25 χρονια κρατησε η "Χρυση Εποχη του Καπιταλισμου", 49-74,
    αλλα ακομα και για αυτη την εποχη, υπηρχαν αλλοι λογοι που επεφτε καποιο ψιχουλο στο τραπεζι. Και ψιχουλα ηταν αν σκεφτεις ποσα εβγαζαν ακομα και τοτε οι πλουσιοι
    (Ας μη μιλησουμε για σημερα)

    Δεν ειδα τους φιλελευθερους να αντιδρανε οταν καναν παρτυ οι κερδοσκοποι με τα cdo, δε τους ειδα να αντιδρανε στην καταργηση του νομου Γκλας-Στηγκαλ, δε τους ειδα να τα βαζουν με τη Γουολ Στρητ και το Σιτυ οταν εκτος φραγμου και ηθικων οριων, εβαζαν τις βασεις για το σημερινο χαλι.
    Και το κακο ειναι οτι ακομα και σημερα, κανουν ο,τι θελουν, διχως κανεις να τους ελεγχει.

    Συμπερασματικα: Λιμπεραλ, λιμπερταριαν,φιλευθεροι νεοφιλευθεροι, φριντμανικοι, κευνσιανοι, ρον πολ, tea party, Ρομνευ, Μερκελ κλπ
    δεν ειναι ακριβως το ιδιο,
    αλλα υπηρετουν ακριβως το ιδιο: Υπηρετουν το Κεφαλαιο, τις Τραπεζες και τους Βιομηχανους.
    Μας σκοτωνουν το ιδιο, αρα οποιαδηποτε διακριση αναμεταξυ τους ειναι σα να διαλεγεις με ποιον τροπο θα πεθανεις, με μαχαιρι η με πιστολι μιας κι εξω.
    Δε λεω, το πιστολι ειναι καλυτερο...

    (Τα παραπανω ισχυουν για την εφαρμοσμενη πολιτικη, κι οχι για τον απλο πολιτη που πιστευει στην Αστικη Δημοκρατια η στον Φιλελευθερισμο που εχει στο μυαλο του)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θερσιτη, δεν εχω τη μαρξιστικη παιδεια η τη δυναμη/αυτοπειθαρχια για αυτο που λες! Δε πειραζει, κι απο εδω γινεται δουλεια, χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανεις δεν γενιεται "ετοιμος", γινεται, και εσυ, τουλαχιστον στο ιδεολογικο επιπεδο ωριμαζεις ταχυτατα, για το αγωνιστικο δεν ξερω, ευχομαι να ισχυει το ιδιο.

      Διαγραφή
    2. Και επειδη εχεις και ταλεντο να τα λες με ωραιο τροπο εχει διπλη αξια καθε τι καλο που γραφεις

      Διαγραφή
  9. Γεια σου Σπιθα, καιρο ειχαμε να τα πουμε.
    Ε, ναι, αυτοι ειναι ικανοι να σου πουλησουν και το σχοινι που θα τους κρεμασεις:)
    (Αν και με αρθρακια στο ιντερνετ, ειτε εμπνευσμενα ειτε ανεμπνευστα, δε πολυκλονιζεται η κυριαρχια τους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Celin

    "...Συμπερασματικα: Λιμπεραλ, λιμπερταριαν,φιλευθεροι νεοφιλευθεροι, φριντμανικοι, κευνσιανοι, ρον πολ, tea party, Ρομνευ, Μερκελ κλπ
    δεν ειναι ακριβως το ιδιο,
    αλλα υπηρετουν ακριβως το ιδιο: Υπηρετουν το Κεφαλαιο, τις Τραπεζες και τους Βιομηχανους.
    Μας σκοτωνουν το ιδιο, αρα οποιαδηποτε διακριση αναμεταξυ τους ειναι σα να διαλεγεις με ποιον τροπο θα πεθανεις, με μαχαιρι η με πιστολι μιας κι εξω..."

    Σ' αυτό το σημείο πια, τα είπες όλα μια έξω!!!
    Άξιος φίλε μου. Μπράβο!!!
    Συνέχισε ακάθεκτος!!!

    ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σταυρο μια απο τις πρωτες αναρτησεις του μπλογκ , οταν πολιτικα ακομα ψαχνομουν, ονομαζοταν καπως ετσι "Ο ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΦΑΣΙΣΜΟΥ". Εκει κανοντας μια αναφορα στο Νιτσε, ταυτιζα το live and let die που καταληγουν και οι δυο, νεοφιλελευθεροι και νιτσεικοι.
    Ενα απο τα λαθη αυτης της αναρτησης ειναι το πρωτο σκελος, δεν ειναι ο νεοφιλελευθερισμος, ειναι ο καπιταλισμος,
    και δεν ειναι μια μορφη φασισμου (ο καπιταλισμος),
    ο φασισμος ειναι αυτος που ειναι μια μορφη καπιταλισμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο που οι φασίστες είναι ενάντια στον Καπιταλισμό. Το ξέρεις αυτό:τόσο οι νεοναζί αλλά και οι νεοφασίστες, όπως και τα είδωλά τους, αυτά που οδηγήσαν τον κόσμο στον Β'ΠΠ.

      Διαγραφή
    2. Στα λογια μονο, οχι στα εργα, ψαξε αν σε ενδιαφερει φιλε μου να δεις τις σχεσεις του χιτλερ με το ντοπιο και το διεθνες κεφαλαιο και μετα τα ξαναλεμε.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Και στην πράξη. Οι Γερμανοί καπιταλιστές τους στήριξαν επειδή φοβόντουσαν τον Κομμουνισμό. Μετά κατάλαβαν και αυτοί τι εστί εθνικοσοσιαλισμός. Ξέρεις και εμείς να διαβάζουμε.

      Διαγραφή
    5. Ναι ε; Δηλαδη τι καταλαβαν; Άλλαξαν γνωμη οταν ειδαν οτι ο χιτλερ τους εδιδε τεραστιες παραγγελιες για τις ανάγκες του πολέμου; Η μήπως ο Χίτλερ καταργησε την ατομικη ιδιοκτησια και την απόσπαση υπεραξιας απο τους εργάτες;

      Ναζισμος = το πιο βαρβαρο προσωπο του καπιταλισμου
      τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο

      Διαγραφή
    6. Και ερχεται οταν η "αστικη δημοκρατια", ορος που δεν σου καλοαρεσει, δεν μπορει να διαχειριστει πια με επιτυχια τις υποθεσεις του κεφαλαιου εξαιτιας διαφορων οικονομοκοινωνικωνπολιτικων εξελιξεων οπως ειναι για παραδειγμα οι κυκλικες καπιταλιστικες κρισεις.

      Και μιας και διαβαζεις οπως λες ριξε μια ματια και στην "δημοκρατια της Βαιμ αρης" και τα αδιεξοδα της

      Διαγραφή
    7. Και φυσικα ο φοβος του κομμουνισμου ειναι ακομα ενας λογος για εκτροπη ενος "δημοκρατικου" πολιτευματος αστικου τυπου.

      Διαγραφή
  12. Πολυ καλο celin .Και βεβαια οπως παντα λες μεγαλες αληθειες.Και το τραγουδακι στο τελος υπεροχο.Μας ανεβαζει τη διαθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σπαιραλ, αφου αρχισαμε τα Αγγλικα, στο χωριο μου το λενε ποτεητος ποτατος και τα δυο πατατες ειναι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλως ηρθες Διογενη, να σαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συναδελφε στην αφραγκια, δε χρειαζεσαι καμια αδεια, παιξε τη μπαλα σου, οπως λεει και ο Θερσιτης, κι εμεις θα σε διαβαζουμε και θα γουσταρουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ποε κι εγω το ευχομαι, κι εκει θα φανει τι ειμαστε. Αυτο που βλεπω παντως, ειναι οτι αγριευω ολο και περισσοτερο ακομα και με αυτους που θα επρεπε να ημουν πιο γαλιφης. Θα στο εξηγησω αναλυτικοτερα σε email!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Sunshine, οπως θα εχεις προσεξει, ενα τραγουδακι το κολλαω σχεδον σε καθε αναρτηση. Και σαν μουσικο χαλι για την αναρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στην Αμερικη ας πουμε οσοι πρεσβευουν το δογμα της απορρυθμισης και της πληρους ασυδοσιας στην αγορα, ειναι οι νεοσυντηρητικοι οι οποιοι ταυτοχρονα ειναι και..."θεοσεβουμενοι", Πατρις Θρησκεια Οικογενεια και απαγορευστε τις αμβλωσεις


    Οι προνοητικοί τσομπάνηδες δεν σκοτώνουν τα νεογέννητα, τα αφήνουν να μεγαλώσουν για μαλλί και μετά τα κουρεύουν...το δικαίωμα της θανάτωσης το έχουν μόνο τα παρτάλια του θεού aka Tea Party με την ΠΑΝαθλία τους την Ayn Rand.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έγραψες πάλι κάθαρμα! :-)

    Είσαι ό,τι είσαι, κάνεις ό,τι κάνεις και το κάνεις πολύ καλά.
    Έχεις ταξική συνείδηση, έντονη και σε διαρκή εγρήγορση. Ίσως, ο μοναδικός με ταξική συνείδηση.
    Δεν έχεις αναστολές, συμμαχείς και με τον διάολο, βρίσκεις όσους σύμμαχους χρειάζεσαι χωρίς να σ απασχολεί ιδιαίτερα το ποιοί είναι, μα αν σου κάνουν τη δουλειά.
    Δεν είστε και πολλοί, άλλο πλεονέκτημα αυτό, άλλωστε συνεννοείστε και μ ένα τηλεφώνημα αν χρειαστεί.
    Εγώ όμως; Πότε θ αποκτήσω ταξική συνείδηση;
    Πότε θ καταλάβω πως είσαι εχθρός κι όχι φίλος; Πότε θ αποφασίσω πως όσους ανεβάζω για να με κυβερνήσουν είναι στην πραγματικότητα υπάλληλοί σου κι όχι δικοί μου εκλεκτοί;
    Και το σπουδαιότερο, πως σκατά γίνεται κι εδώ και κάποιους αίώνες, είτε σαν φαουδάρχης, είτε σαν καπιταλιστής μένεις στον αφρό κι εγώ εξακολουθώ να κοιμάμαι όρθιος;
    Διότι καλλές οι όσες ερμηνείες δόθηκαν, μα εμένα δεν με καλύπτουν.
    Μήπως πια πρέπει να επέμβει κι η ψυχιατρική για να εξηγήσει το φαινόμενο;
    Διότι αν είσαι ό,τι είσαι επειδή είσαι παρτάκιας και φαταούλας, τότε κι εγώ είμαι ό,τι είμαι επειδή είμαι το ακριβές αντίγραφό σου στο πιό ανοργάνωτο και στο πιο χωριάτικο. Κι αν εσύ σαν πιο στυγνός φροντίζεις να περνάς καλά, εγώ σαν πιο τσομπάνης φροντίζω γλύφοντάς σε διαρκώς, υποστηρίζοντάς σε, ακόμα και θιγόμενος άμεσα, να ελπίζω πως θα περάσω καλά.
    Και πολλές φορές, πεθαίνω ελπίζοντας.
    Αν αυτό δεν χρήζει ψυχιάτρου, τότε;;;

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. celin φίλε μου,σου έχω πεί ότι είσαι ένας αλητάμπουρας που ξυπνάει μερικούς μερικύς από τις αυταπάτες τους???ε, είσαι λοιπόν και να καμαρώνεις για αυτό....ευγε και συνέχισε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στην σύγχρονη βιβλιογραφία, δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ η Αστική Δημοκρατία. Όπως επίσης δεν υπάρχει ένας Καπιταλισμός, αλλά .πολλοί καπιταλισμοί. Και σε αυτό η βιβλιογραφία είναι σαφής: ο καπιταλισμός, ένα σύστημα αγοράς, δεν είναι ένας, αλλά πολλοί. Εμφανίστηκε τον 11ο αιώνα και εδραιώθηκε κυρίως μετά από την εποχή του Άνταμ Σμιθ(18ος αιώνας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα τι πας να αποδειξεις ρε φιλε; Τι σχεση εχουν ολα αυτα που λες με οσα ειπωθηκαν;
      Ο καπιταλισμος ειναι ενας απλα εχει πολλα προσωπεια
      και βασικο του χαρακτηριστικο ειναι η συσσωρευση και επανεπενδυση κεφαλαιων και η μετατροπη της ανθρωπινης εργασιας σε "εμπορευμα", η κοινωνικοποιημενη παραγωγικη διαδικασια και η ιδιοποιηση του καρπου τις παραγωγης αυτης απο μια ολιγαρχια ιδιοκτητων των μεσων παραγωγης, οπου ο ανθρωπος και αυτος μετατρεπεται σε μεσο παραγωγης(μεταβλητο κεφαλαιο).

      Αλλα τι σχεση εχουν ολα αυτα που λες με το αρθρο; What is your point Που λενε;

      Διαγραφή
    2. Αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι θελει ο φασι...εε σορυ, μακεδονας εθνικιστης να κρυφτει και η χαρα δεν τον αφηνει

      Διαγραφή
    3. Οσο τωρα για την προσπαθεια σου να εξαφανισεις την πραγματικοτητα(αστικη δημοκρατια) απο την βιβλιογραφια και κατ επεκταση τον κοσμο, αυτο δειχνει πολλα για την επιχειρηματολογια σου.

      Διαγραφή
    4. ...επιχειρηματολογια...λεμε τωρα....

      Διαγραφή
    5. Πες μου στην ξένη βιβλιογραφία, ειδικά σε αυτήν των κοινωνικών επιστημών, αναφέρεται η λέξη «αστική δημοκρατία»;
      Για τα υπόλοιπα στα επιστρέφω.

      Διαγραφή
    6. Δεν ξερω αν αναφερεται ή πως αναφερεται στην αγγλικη βιβλιογραφια, πιθανον να μην αναφερεται ετσι γιατι δεν υπαρχει αποσο ξερω αναλογη λεξη. Γιατι αστος με την εννοια της "τάξης" στα αγγλικα λεγετε bourgeoisie απο την λεξη που εισήγαγε ο Μαρξ και αστος με την εννοια του κατοίκου πόλεως λεγετε νομιζω resident(ας με διορθωσει καποιος αν ξερει καλυτερα αγγλικα).

      Παρόλα αυτα εδώ μιλάμε ελληνικά και αναφερόμαστε στην ελληνικη βιβλιογραφια οπου η λέξη αστος εχει την έννοια οχι απλα του κατοίκου πόλεως αλλα της κοινωνικης ταξης, και ναι στην ελληνικη βιβλιογραφια υπαρχει η εννοια αστικη δημοκρατια.

      Διαγραφή
    7. Η αστικη δημοκρατια λοιπον, και στην ελλαδα και στην αγγλια και στην γαλλια, ειναι η δημοκρατια που ειναι στημενη έτσι ωστε να εξυπηρετει τα συμφεροντα της κυριαρχης ταξης, των μπουρζουαδων, και αυτο δεν αλλαζει, δηλαδή η ουσία της, είτε αν εσυ την πεις κοινοβουλευτικη, ειτε αν την πεις προεδρευομενη, ειτε αν την πεις Μαριγω και Λίτσα.

      Διαγραφή
    8. Αλλα το αστικη ειναι πιο δοκιμος ορος γιατι αναφερεται αμεσα στο "υποκειμενο" που εχει το πανω χερι.

      Διαγραφή
  22. Αλλα οταν δεν εχει καποιος τι να πει καθεται και παιζει με τις λεξουλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ntina, εχεις δει καθολου Τζωρτζ Καρλιν; Κατι παρομοιο ελεγε με σενα, σε ενα λαιβ που ξεμπροστιαζε, ως συνηθως, τους Ρεπουμπλικανους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Mbiker, καλα τη περιγραφεις τη περσονα της αναρτησης:) Οντως, αυτοι εχουν υπεραναπτυγμενη ταξικη συνειδηση και μεταξυ τους τα βαζουν μονο οταν χοντραινει το παιχνιδι και οι ασθενεστεροι καπιταλιστες κανουν στη μπαντα για τους δυνατοτερους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φιλε Μπλογκσεβικε, δεν εχεις ιδεα ποσο χαιρομαι με τους χαρακτηρισμους σου:) Θα προσπαθησω να το συνεχισω ετσι και "χειροτερα", να εισαι βεβαιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ακριτα, το τι ειναι η αστικη δημοκρατια θα στο εξηγουσε καλυτερα ο κομμουνιστης Ντεηβιντ Χαρβευ, βιβλιο του οποιου διαφημιζεις σε ενα απο τα μπλογκ σου. Ο ιδιος λοιπον θα σου εξηγουσε οτι το παραμυθι μεταξυ καλου καπιταλισμου και κακου καπιταλισμου, ειναι ενα παραμυθι που μας λενε οτα τα πραγματα στραβωουν κι εμφανιζονται οι καπιταλιστικες κρισεις.
    Σα την αφηγηση που επικρατησε για το NEW DEAL.
    Ηταν λοιπον ο κακος ο Χουβερ που ακολουθουσε νεοφιλελευθερες πολιτικες, και μετα ηρθε ο καλος ο Ρουζβελτ που εκανε το κευνσιανο NEW DEAL και σωθηκε η Αμερικη.
    Για την ακριβεια, κανενα new deal δεν εσωσε την Αμερικη, αυτο που την εσωσε ηταν ο Β παγκοσμιος πολεμος, το αιμα που χυθηκε, οι στρατιωτικες δαπανες και οι ιδιαζουσες συνθηκες μετα το τελος του πολεμου, οπου η Ευρωπη ηταν κατεστραμμενη και η Αμερικη, με τις λιγοτερες απωλειες και διχως να χει περασει δυο παγκοσμιους πολεμους με το ιδιο κοστος, φαινοταν υπερδυναμη (και ηταν)

    Τελοσπαντων, ειναι πολλα που εχω να πω εδω, να φερω τα δικα μου στοιχεια κλπ, θα γινει κι αυτο σε καποια επομενη αναρτηση.

    Εξηγησα καποια πραγματα στον Χαζουλη. Ποτε δεν ειπα οτι ο Χαγιεκ ηταν μονεταριστης. Η πολεμικη της αναρτησης ειναι αυτη που καθορισε το σχημα της, βαζοντας απεναντι δια της πλαγιας ακομα και φαινομενικα ανομοιγενεις αντιπαλους, που εχω χιλιους τροπους ν ααποδειξω οτι ειναι ομοιογενεστατοι.
    Και για να ειμαι ειλικρινης, δεν ηξερα αν ο Χαγιεκ ειναι μονεταριστης η οχι. Απο εσενα το εμαθα τωρα, αλλα επαναλαμβανω οτι δε λεω αυτο.


    "Δεν είναι τυχαίο, ότι τις θέσεις του νεοφιλελευθερισμού, τις ασπάστηκαν αυταρχικοί, νεοσυντηρητικοί και νεοδεξιοί πολιτικοί που δεν ενδιαφέρονται καθόλου για την κοινωνία και την δημοκρατία. "

    Ο Μπλερ ειναι δεξιος η νεοκον; Ο Σρεντερ;
    Ο μεγαλυτερος νεοφιλελευθερος στην συγχρονη ιστορια, δηλαδη αυτος που καταργησε το Νομο Γκλας Στηγκαλ και λεγεται Μπιλ Κλιντον,
    δεξιος κι αυτος; Φιλελευθεροι δεν αποκαλουνται οι παραπανω ου μην και σοσιαλδημοκρατες;
    Ο Σημιτης; Ο Μπραουν; ο ΓΑΠ;
    Πως γινεται να υοαρχει διακριση φιλελευθερισμου και νεοφιλελευθερισμου απο τη στιγμη που ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ εφαρμοζουν πολιτικες απορρυθμισης και διευρυνσης της ασυδοσιας των αγορων;

    Και μιας που οι περισσοτεροι πιστευουν οτι το κακο ξεκινησε απο τους τραπεζιτες και οι καλοι βιομηχανοι θελουν τη χαμενη ισορροπια στη κοινωνικη συνοχη, δε ριχνουμε και μια ματια στις μετοχικες συνθεσεις των τραπεζων; Ποιοι τις εχουν τις τραπεζες; Μηπως ειναι και βιομηχανοι και λοιποι κεφαλαιοκρατες; Μηπως ενα ειναι τοο Κεφαλαιο και -καθολοθ-θαμυαστα τα εργα του;

    Λοιπον, η αστικη δημοκρατια ειναι η θερμοκοιτιδα του καπιταλισμου. Επωαζει την ελευθετη αγορα, ειναι το προστατευτικο περιβλημα της, διχως αυτην οι καπιταλιστες δε θα μπορουσα να μας ταισουν το σανο με το κιλο, οτι υπαρχουν δηλαδη νομοι και κανονες που προστατευουν και εξασφαλιζουν ισοτητα στην εφαρμογη των νομων,
    και οτι οι εφαρμοστες των νομων δε βαρανε προσοχη οταν τους βλεπουν
    (τους καπιταλιστες)

    Οι φασιστες εναντια στον καπιταλισμο;
    Ε, δε θα το ελεγα!
    Iδου η σχεση μονοπωλιων και φασισμου
    http://erodotos.wordpress.com/2010/02/19/monopolia-fasismos/
    εκτος αν νομιζεις οτι ο Β Παγκοσμιος πολεμος εγινε για οποιονδηποτε αλλον λογο πλην του οτι οι Γερμανοι Καπιταλιστες ηθελαν "Ζωτικο χωρο" για να αναπτυχθουν, διοτι σε αντιθεση με τους Αγγλογαλλους και τις αποικιες τους, εκεινοι ειχαν μονο κατι Αυστριες και Ολλανδιες για να ανπτυχθουν
    (Διαβασε το βιβλιο του Κρις Χαρμαν ΛΑΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, εκει θα βρεις πολλες απαντησεις)


    Κατα τα αλλα, οι διαφωνιες/ενστασεις/επισημανσεις σου καταγραφονται κι αξιολογουνται, οπως και ολων μας εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ενστάσεις μου ήταν ως προς τον φιλελευθερισμό και νεοφιλελευθερισμό. Τα υπόλοιπα απλά επεσήμανα, ότι η ορολογία που χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα, είναι απλά ανύπαρκτη στο εξωτερικό.
      Σε ότι αφορά τον Χάρβευ, ο οποίος σαν μαρξιστής σαφώς και θεωρεί τον καπιταλισμό ως ένα κομμάτι. Αλλά αυτό δεν είναι το ζητούμενο στο τι λένε μόνο οι μαρξιστές. Υπάρχουν δεκάδες σχολές σκέψης, οι οποίες σαφώς και μιλούν για καπιταλισμούς και όχι τον καπιταλισμό.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδη επειδη στο εξωτερικο το ιδιο πραγμα το λενε με αλλες λεξεις αλλάζει κάτι; Δηλαδη τον Γιωργο επειδη στην Αγγλια τον λενε George αλλάζει ο Γιώργος;

      Δηλαδη στην Ελλαδα την αστικη δημοκρατια εμεις θα τη λεμε "Πουλχερια" η δεν ξερω και εγω πως αλλιως απλα επειδη δεν συνανταμε επακριβως τον ορο "αστικη δημοκρατια" στην ξενη βιβλιογραφια;

      Ε τοτε και την "εφραση σιγα τον πολυελαιο" να την μεταφράσουμε "Slow the very oil" στα αγγλικα...

      Διαγραφή
    3. Αχαχα
      και η πλακα ειναι οτι το εψαξα και λεγετε επακριβως ετσι(Bourgeois Democracy )

      http://www.icl-fi.org/english/wv/905/qotw.html
      Και δες και εδω
      http://marxistleninist.wordpress.com/2010/04/13/bourgeois-democracy-and-fascism/
      Και εδω
      http://www.marxists.org/archive/lenin/works/1905/jan/24.htm

      Και γενικα About 7,490,000 results (0.11 seconds) αναφορικα με την Bourgeois Democracy Που κατα τη γνωμη σου δεν υπαρχει στην ξενη βιβλιογραφια, για να δεις ποσο γελοιος εισαι.

      Διαγραφή
    4. Κατσε να σου κανω paste και τον ορισμο απο αγγλικο site


      Bourgeois democracy essentially is A government that serves in the interests of the bourgeois class. The word Democratic is attached to such a government, because in it all people in such a society have certain freedoms: those who own the means of production , the bourgeoisie, are free to buy and sell labor-power and what is produced by it solely for their own benefit. Those who own only their own ability to labor , the proletariat, are free to sell themselves to any bourgeois who will buy their labor power, for the benefit of maintaining their own survival, and giving greater strength and power to the bourgeoisie.

      http://markwrightuk88.blogspot.gr/2012/05/what-is-bourgeois-democracy.html

      Διαγραφή
    5. Οσο για τις "σχολες σκεψεις"
      αυτες ψαχνουν τροπους να διαστρεβλωσουν την πραγματικοτητα για το τι ειναι στη βαση του ο καπιταλισμος κατι που πιο σωστα απο τον καθενα μεχρι σημερα εχει δειξει ο Μαρξ

      Ειναι η συσσωρευση κεφαλαιων(σταθερων, κινητων, μεταβλητων) και επανεπενδυση τους με σκοπο το κερδος που προκυπτει απο την εκμεταλλευση της κυριαρχης ταξης(Μπουρζουαζιας) στην ασθενέστερη (εργατικη) μέσω της αποσπασης της υπεραξιας. Ολοι οι "τυποι" καπιταλισμου, ολα τα προσωπεια του δεν μπορουν να το απαρνηθουν αυτο γιατι μετα δεν θα ειναι καπιταλισμοι.
      Στον καπιταλισμο η ανθρώπινη εργασια μετατρέπεται σε προιον και ο άνθρωπος σε "αντικείμενο" της παραγωγης. Η διαδικασια της παραγωγής χάνει για οσους συμμετεχουν σε αυτήν τον ξεκαθαρο κοινωνικό της χαρακτήρα και πραγματώνεται σαν μια εμπορικη διαδικασία ανταλλαγής προιόντως ως "ανταλλακτικες αξίες" και όχι ως "αξιες χρήσης" που είναι. Δηλαδή αυτό που εξυπηρετεί την ανταλλαγή σαν εργαλείο(το χρήμα που εκφράζει την ανταλλακτική αξία) γίνεται η κύρια αιτία της ανταλλαγής(αφού μέσω της απόσπασης υπεραξίας φέρνει κέρδος στον ιδιοκτήτη) και η πραγματική ουσία της παραγωγής για την κοινωνία, δηλαδή η αξία χρήσης αυτού που παράγεται, έρχεται σε δεύτερη μοίρα.

      Διαγραφή
    6. ΣΧΟΛΕΣ ΚΛΟΠΗΣ ΕΙΝΑΙ.

      ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΚΟΠΙΣΤΟΣ ΡΕ ΣΤΑΛΙΤΣΟΛΙΑ ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΕΤΑΙ.

      ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΙΣΤΕΙ.

      ΧΑΧΑ

      GREETINGS TO PLANE TREE ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΒΟΛΙΑ.

      ΘΕΡΣΙΤΗΣ

      ΓΕΙΑ ΣΑΣ

      Διαγραφή
    7. Για να δούμε τι λένε μερικά από τα λεξικά..

      http://www.etymonline.com/index.php?term=bourgeois
      1560s, "of the French middle class," from Fr. bourgeois, from O.Fr. burgeis, borjois "town dweller" (see bourgeoisie). Sense of "socially or aesthetically conventional" is from 1764; in communist and socialist writing, as a noun, "a capitalist" (1883).

      http://www.etymonline.com/index.php?term=bourgeoisie
      1707, "body of freemen in a French town; the French middle class," from Fr. bourgeois, from O.Fr. burgeis, borjois (12c.) "town dweller" (as distinct from "peasant"), from borc "town, village," from Frank. *burg "city" (see borough). Communist use for "the capitalist class generally" attested from 1886.

      http://oxforddictionaries.com/definition/bourgeois
      -belonging to or characteristic of the middle class, typically with reference to its perceived materialistic values or conventional attitudes: a rich , bored, bourgeois family
      -(in Marxist contexts) upholding the interests of capitalism; not communist
      -Origin: mid 16th century: from French, from late Latin burgus 'castle' (in medieval Latin 'fortified town'), ultimately of Germanic origin and related to borough.

      http://oxforddictionaries.com/definition/bourgeoisie
      -the middle class, typically with reference to its perceived materialistic values or conventional attitudes.
      -(in Marxist contexts) the capitalist class who own most of society's wealth and means of production.

      Από τα παραπάνω είναι φανερό ότι η μετάφραση που δίνουν τα κορυφαία ηλεκτρονικά λεξικά είναι ότι μπουρζουαζία σημαίνει «μεσαία τάξη» και μπουρζουάς είναι αυτός που έχει τα χαρακτηριστικά που ανήκει στην μεσαία τάξη.
      Στην Μαρξιστική ορολογία σημαίνει η «καπιταλιστική τάξη» και «αυτός που υπερασπίζεται τα συμφερόντα του καπιταλισμού».

      Πως όμως έφτασε στην Ελλάδα να αλλάξει το νόημα τους και να τα μεταφράζουμε ως «αστική τάξη»(urban class) και «αστός»(urban).
      Το λεξικό της UNESCO το ξεκαθαρίζει :
      -Η γενικότερη χρήση αυτών των όρων αναφέρεται στα «μεσαία» στρώματα ή στους εμπορευομένους των διαφόρων κοινωνιών.
      -οι διάφοροι συγγραφείς δανείστηκαν και μετέφρασαν την λέξη χωρίς να έχουν συλλάβει τελείως το σημασιολογικό της περιεχόμενο.
      -Η σημασία των οροων ποικίλλει, ανάλογα και με την πλοκή και με την έκταση με τις οποίες χρησιμοποιούνται, για λόγους πολεμικής μάλλον παρά περιγραφής.

      Το ωραίο στην ιστορία είναι ότι και η Ελληνική μετάφραση του Λεξικού της UNESCO χρησμοποιεί και αυτή τους όρους «αστική τάξη» και «αστός», ενώ η αγγλική αναφέρει ξεκάθαρα για Bourgeoisie και Bourgeois, ενώ χρησιμοποιεί ως ερμηνεία το λεξικό της Οξφόρδης(1933).

      Αυτά και περαστικά σου.

      Διαγραφή
    8. Μη γελοιοποιεισαι αλλο

      Η μεσαια ταξη της Γαλλιας πριν τη Γαλλικη επανασταση, ειναι η ταξη προγονος των καπιταλιστων γιατι εκαμε αστικη επανασταση εναντιον της ανωτερης, θεσμικα τουλαχιστον, ταξης των αριστοκρατων την εποχη εκεινη. Υστερα η μπουρζουαζια εγινε αυτη κυριαρχη ταξη σιγα σιγα σχεδον σε ολο τον κοσμο.

      Αλλα εσυ ειπες οτι δεν υπαρχει στην βιβλιογραφια, ομως ακομα και αυτα που στελνεις την αναφερουν , και παραθετω απο τα δικα σου

      -(in Marxist contexts) the capitalist class who own most of society's wealth and means of production.

      -(in Marxist contexts) upholding the interests of capitalism; not communist

      Communist use for "the capitalist class generally" attested from 1886.

      Οποτε μη γελοιοποιεισαι αλλο ανιστορητε φασιστακο(αν και το ανιστορητε διπλα στο φασιστακο ειναι πλεονασμος)

      ΚΑι μια εκπομπη αφιερωμενη στους ομοιδεατες σου


      http://www.ellinofreneia.net/sound.php?id=4833


      Διαγραφή
    9. Οσο για τα περαστικα, μαλλον εννοεις απο την αναγουλα που μου φερνει ο φασισμος ε;

      Διαγραφή
    10. Ο κόκκινος και ο μαυροκόκκινος φασισμός, σου φέρνουν αναγούλα;

      Διαγραφή
    11. Πω μου εκανες τη μουρη κρεας τωρα

      Διαγραφή



    12. ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΟ ΑΙΣΧΡΟΤΕΡΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ.

      ΕΠΙΜΕΝΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

      ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΞΗΓΕΙΣ ΣΕ ΞΑΝΘΙΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ Η ΑΠΕΛΕΠΙΔΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΤΙ ΕΝΑΣ ΦΑΣΙΣΤΑΣ.

      ΚΟΤΑ ΤΙ ΣΕ ΡΩΤΑ Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΚΟΚΚΙΝΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ. ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΚΕΤΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΟΛΙΝΙ ΚΑΙ Ο ΝΑΖΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.

      ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ, ΤΟΥ ΜΕΝΓΚΕΛΕ ΣΤΟ ΑΟΥΣΒΙΤΣ, ΤΟΥ ΑΙΧΜΑΝ, ΤΟΥ ΓΚΑΙΡΙΝΓΚ, ΤΟΥ ΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΛΕΕΙΝΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ.

      ΘΕΡΣΙΤΗΣ

      ΓΕΙΑ ΣΑΣ

      Διαγραφή
    13. Απλά δείχνω ποιον φασισμό απορρίπτεις και ποιον ασπάζεσαι.

      Διαγραφή
    14. Η ΕΞΙΣΩΣΗ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑΖΙΣΜΟΥ ΦΑΣΙΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΕΛΟΙΑ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑ.

      Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΟΠΩΣ ΥΠΗΡΞΕ ΣΤΗΝ ΕΣΣΔ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΩΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ ΠΟΤΕ Η ΧΩΡΑ ΑΥΤΗ.

      ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΝΥΓΥΡΗΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΒΑΙΜΑΡΗΣ.

      ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΧΙΤΗ.

      ΘΕΡΙΤΗΣ

      ΓΕΙΑ ΣΑΣ

      Διαγραφή
    15. Η εξίωση κομμουνισμού και ναζισμού είναι μία ιστορική πραγματικότητα. Άλλωστε είναι υπεύθυνες για τον θάνατο και γενοκτονιών δεκάδων εκατομμυρίων ανθρώπων.Ο φασισμός είναι ένας όποιο κουστουμάκι και εάν φορέσει.

      Διαγραφή
    16. XAXA

      EXEIΣ ΠΛΑΚΑ ΦΑΙΣΤΑΚΙ.

      ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ Ο ΝΑΖΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ 28 ΕΚΕΤΟΜΜΥΡΙΑ ΝΕΚΡΟΥΣ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 60 ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.

      Ο ΣΤΑΛΙΝ ΤΟ ΞΕΠΑΤΩΣΕ ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ.

      ΡΟΜΠΑ ΓΙΝΕΣΤΕ ΓΕΛΟΙΟΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙΑ ΣΑΣ.


      ΣΤΟ ΚΑΤΥΝ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ.

      ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΗ.

      ΘΕΡΣΙΤΗΣ

      ΓΕΙΑ ΣΑΣ

      Διαγραφή
    17. Είσαι τόσο φασίστας, που δεν μπορείς να διακρίνεις, ότι για εμένα ο ναζισμός και ο κομμουνισμός, ο Στάλιν με τον Χίτλερ, ήταν και είναι τα ίδια ΣΚΑΤΑ.
      Βλέπεις ο φασισμός πάντα έχει την ίδια μούρη.

      Διαγραφή
  27. KAI AYTEΣ ΟΙ 'ΣΧΟΛΕΣ" ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ.

    1) ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.

    2) ΤΗΝ ΥΠΕΡΣΥΣΩΡΡΥΣΗ ΚΕΡΔΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΑΞΙΑ, ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΛΗΡΩΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.

    ΚΑΙ 3) ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΤΡΟΠΟΥ. ΑΦΟΥ ΑΚΟΜΑ Η ΚΑΙ Η ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.

    ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΧΟΥΝ;

    ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΕΙ Ο ΚΑΚΟΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ;

    Ο ΚΑΖΙΝΟΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ. ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ;

    ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΤΥΠΟΥ ΣΟΥΗΔΙΑΣ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΔΙΝΟΥΝ ΨΩΜΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ;

    ΟΙ "ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ" ΚΑΙ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ.

    ΣΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΠΟΤΕ ΣΥΓΧΩΡΟΧΑΡΤΙ Η ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ!!!

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ ΤΟΝ ΒΟΔΟΣΑΚΗ;

    ΤΟΝ ΩΝΑΣΗ;

    ΤΟΝ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ;

    ΤΟΝ ΑΛΑΦΟΥΖΟ;

    ΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ;

    ΤΟΝ ΛΑΤΣΗ;

    ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ:

    ΡΟΤΣΙΛΝΤ;

    ΡΟΚΦΕΛΕΡ;

    ΣΟΡΟΣ;

    ΣΑΛΑΣ;

    Ε ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ.

    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΣΥΝΕΒΑΛΛΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΒΙΟΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.

    ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΟΝΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΞΕΙ ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΣΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΥΛΗΣ.

    ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΕΙΡΝΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ο ΓΑΥΡΟΣ;

    ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΣΚΑΙ;

    ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΒΟΔΟΣΑΚΗΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΚΟΝΟΜΑΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΡΚΑΛ;

    ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ ΟΠΛΩΝ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΑΘΑ ΜΕΓΑΛΗ; (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ)

    Ο ΩΝΑΣΗΣ ΡΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΔΩΡΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΕΘΝΙΚΟ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑ.
    ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΑΝΑΡΧΟΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΚΤΙΜΑΤΕ.

    Ο ΛΑΤΣΙΗΣ ΠΟΥ ΟΤΙ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟ ΔΙΕΝΕΙΜΕ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ.

    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΡΒΑΚΗ ΤΑ ΒΑΛΑΤΕ.

    ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ Ο ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΜΟΣ!!!

    ΧΑΧΑ

    ΧΑΧΑ

    ΘΕΡΣΙΤΗΣ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή