Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

TOP-20 ΑΓΑΠΗΜΕΝΩΝ ΚΩΜΩΔΙΩΝ


  Αυτη η λιστα ειναι ακομα πιο υποκειμενικη απο τις υπολοιπες γιατι το γουστο μου στη κωμωδια ειναι αρκετα περιεργο! Απλα, αυτες ειναι οι ταινιες που με εχουν κανει να κλαιω απο το γελιο, η να τις βλεπω και να τις ξαναβλεπω σε στιγμες που ηθελα να ξεφυγω απο αρνητικες σκεψεις.
Το καλυτερο αντι-καταθλιπτικο -μετα απο τους δικους σου ανθρωπους-,
ειναι μια ξεκαρδιστικη κωμωδια!


20)    ΤHE ΚΟΠΑΝΟΙ

   

Αυτη ειναι η μοναδικη Ελληνικη της λιστας, σαν φορος τιμης στον απιστευτο εδω Κωνσταντινου που με εκανε να κυλιεμαι στο πατωμα απο τα γελία με αυτη την αναρχοσουρεαλιστικη ταινια του!



19)ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΖΕΝΤΛΕΜΑΝ           Φρανκ Οζ

http://www.imdb.com/title/tt0095031/


                       




18)  ΜΠΟΤΕΣ, ΣΠΙΡΟΥΝΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΥΤΕΣ ΣΕΛΛΕΣ      Μελ Μπρουκς

   http://www.imdb.com/title/tt0071230/







17)   TΗΕ PARTY          Μπλεηκ Εντουαρντς

               http://www.imdb.com/title/tt0063415/










16)   ZOOLANDER     Μπεν Στιλερ

http://www.imdb.com/title/tt0196229/






15) Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΣ    Πητερ Φαρελι & Μπομπ Φαρελι

http://www.imdb.com/title/tt0109686/




14) BLADES OF GLORY       Τζος Γκορντον, Ουιλ Σπεκ

http://www.imdb.com/title/tt0445934/







13)  SUPERBAD      Γκρεγκ Μοτολα

http://www.imdb.com/title/tt0829482/
  






12)   SPACEBALLS       Μελ Μπρουκς

http://www.imdb.com/title/tt0094012/







11)  PLANES, TRAINS AND AUTOMOBILES    Τζον Χιουζ


http://www.imdb.com/title/tt0093748/








 10) ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΓΕΥΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΟΛΟΦΟΝΟ
                                              Ρομπερτ Μουρ


http://www.imdb.com/title/tt0074937/








9) THE PINK PANTHER STRIKES AGAIN     Μπλεηκ Εντουαρντς

http://www.imdb.com/title/tt0075066/






8) ΤΡΕΛΗ, ΑΠΙΘΑΝΗ ΠΤΗΣΗ     Ντεηβιντ Ζουκερ, Tζιμ Αμπραμς


http://www.imdb.com/title/tt0080339/







7)  THE NAKED GUN    Ντεηβιντ Ζουκερ


http://www.imdb.com/title/tt0095705/






6)  ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΑΙΡΗ    Πητερ Φαρελι, Μπομπ Φαρελι

http://www.imdb.com/title/tt0129387/









5)   SCARY MOVIE 3      Ντεηβιντ Ζουκερ

http://www.imdb.com/title/tt0306047/








4) H ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΡΟΖ ΠΑΝΘΗΡΑ    Μπλεηκ Εντουαρντς

http://www.imdb.com/title/tt0078163/





3)   STEP BROΤHERS    Aνταμ Μακευ

http://www.imdb.com/title/tt0838283/










2) AMERICAN PIE 2     Πωλ Γουεητζ, Κρις Γουεητζ

http://www.imdb.com/title/tt0163651/







1) FEAR AND LOATHING IN LAS VEGAS    Τερυ Γκιλιαμ

http://www.imdb.com/title/tt0120669/







(Aν και η τελευταια ταινια ειναι κατι πολυ παραπανω απο μια απλη κωμωδια..
..λιγα λογια για αυτην εχω γραψει εδω
50 αγαπημενες κινηματογραφικες ερμηνειες  )

29 σχόλια:

  1. Με το νούμερο 1 σου σβήστηκαν κάτι "Scary movie 3" και "Blades of Glory"... Πάντως περίμενα περισσότερο Apatow!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με πολλές απ' αυτές δεν συμφωνώ, αλλά περί ορέξεως ... american pie!

    Εγώ είμαι πιο ... cult:
    http://www.imdb.com/title/tt0230904/
    Σαν "κωμωδία" την έβλεπα!

    Και η ατάκα που άφησε εποχή στο 0:14
    youtu.be/hd7l45fwRrE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σε ξαναβρίσκω Celin μετά το καλοκαιρινό διάλλειμα 
    Καλό (;) χειμώνα και σίγουρα καλό κουράγιο σε όλους.
    Η λίστα είναι καταπληκτική σε όσα έχω δει (δεν είδα 2,5,13,14,20).
    Μου λείπουν όμως οι μόντι πάιθονς ……

    LOLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μ άρεσε η λίστα σου.Τις περισσότερες τις έχω δει.Τις υπόλοιπες θα τις ψαξω.Σ ευχαριστώ για τις προτάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Moody, kαταλαβαινω οτι επιλογες τυπου scary movie 3 ειναι σκετη καφριλα:)
    Αλλα, ειπαμε, εδω εβαλα πολλες ταινιες που με εχουν κανει να σκαω απτα γελια κι αυτο ηταν το αποκλειστικο κριτηριο για αυτες, δωσε μου καννιβαλικο καμμενο χιουμορ και παρε μου τη ψυχη!

    Ο Απατοου που λες δεν ανηκει σε αυτη τη κατηγορια, εγω τον θεωρω πολυ ψαγμενο σκηνοθετη-παραγωγο που προσπαθει να αλλαξει εστω και λιγο τη Κωμωδια οπως τη ξεραμε. Γουσταρω πολυ τις ταινιες του αλλα δεν ανηκουν στις ταινιες ππυ με κανουν να γελαω, περισσοτεο χαμογελαω η παρασυρομαι με αυτες.

    Παντως το SUPERBAD δικο του ειναι, μπορει ο σκηνοθετης να ειναι ο Μοτολα, ομως η παραγωγη ειναι δικια του και ευδιακριτη ειναι η καθοδηγηση του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. spiral, οπως ειπα και στον Μoody, τις γουσταρω πολυ τις καφριλες, περισσοτερο απο τη ποιοτικη κωμωδια!
    Αλλα με καφριλες τυπου Τσακαλια, δε τα πηγαινα πολυ καλα. Ξερω οτι παρα πολλοι γουσταρουν, εγω δε μπορεσα ποτε να τις δω για να καννιβαλισω.
    Να μου εβαζες μια σκηνη απο το ΤΡΕΛΟΣ ΕΙΜΑΙ, Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΚΑΝΩ, με Ψαλτη, να το συζηταγαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλως ηρθες πισω, Λολα! Ευχομαι να περασες καλα και να ανανεωθηκες στις διακοπες σου!

    Το 14 στο συνιστω οπωσδηποτε, ειδικα απο τη στιγμη που εχεις δει το STEP BROS και σου αρεσε (Πολυ σε παραδεχομαι που σε αρεσε αυτη η αποθεωση του καψιματος και της παραλυσιας, ουτε εγω θυμαμαι ποσες φορες την εχω δει, πραγματικη απολαυση:)

    Παντως ενας φιλος μου που ειδε τη λιστα με εκραξε επειδη δεν ειχα το holy grail..Οκ, εγω δε τρελαινομαι, ομως αναγνωριζω το μεγαλειο των Μοντυ Παιθονς, οι τυποι ηταν απιστευτοι και μοναδικοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαιρομαι, sunshine!
    Nα σε προειδοποιησω παντως οτι αυτες που δεν εχεις δει πιθανολογω οτι θα ειναι οι πιο "καμμενες" της λιστας, οποτε,αν δε σου αρεσει το καφρικο, ισοπεδωτικο και παραλυτο χιουμορ, μεινε μακρυα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΕΛ
    Κάποιες από τις προτάσεις σου τις έχω δει και έχω γελάσει πολύ.
    Στ΄αλήθεια είναι το καλύτερο αντικαταθλιπτικό φάρμακο.Ξεχνιέσαι,χαλαρώνεις.

    Να μου επιτρέψεις να σου συμπληρώσω και μια κωμωδία που μας έκανε και γελάσαμε με την καρδιά μας.
    Αν δεν την έχεις δει ψάξτην, θα γελάσεις και παρότι δεν ανήκει στις καφρίλες που λες ότι σου αρέσουν, αν ερμηνεύω καλά τον όρο.Μην φανταστείς καμιά βαριά κουλτουρα, γέλιο σου λέω.
    Είναι Ιταλικής παραγωγής σε σκηνοθεσία του Μάριο Μονιτσέλι, με πρωταγωνιστές τους Ούγκο Τονιάτσι,τον Φιλίπ Νουαρέ,τον Αδόλφο Τσέλι,τον Μπερνάρ Μπλιέ.
    Ιταλικός τίτλος AMICI MIEI/ MY FRIENDS. Ελληνικός τίτλος ΕΝΤΙΜΌΤΑΤΟΙ ΦΊΛΟΙ ΜΟΥ
    Μιλάω για το πρώτο μέρος, γιατί λόγω της επιτυχίας που είχε, έκανε αλλά δύο σίκουελ.Αλλά καμιά σχέση με την πρώτη ταινία.
    Μιλάμε για τρελλό γέλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεξιός Προβοκάτορας23 Αυγούστου 2011 στις 12:49 π.μ.

    Αγαπητέ celin
    τολμώ να πω ότι η λίστα σου είναι ότι να 'ναι ( με την καλύτερη έννοια φυσικά :) )
    Respect για της ταινίες με τον Peter Sellers, τρελός fan του Det. Drebin, γουστάρω και τις καγκουριές (American Pie, Scary Movie). Και φυσικά όλο το Frat Pack.
    Με το Superbad έριξα το περισσότερο γέλιο των τελευταίων χρόνων.
    Πάντως το περισσότερο γέλιο που έχω πετύχει σε ταινία ήταν, την ηρωική εποχή που παίζανε βίντεο στις καφετέριες, με το Life of Brian (Η δικιά μου αγαπημένη κωμωδία όλων των εποχών ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα!
    Δε λέω καλό χειμώνα, γιατί το καλοκαίρι συνεχίζεται. Μόνο οι διακοπές τέλειωσαν!

    Celin, από το top σου αντιλαμβάνομαι πως σου αρέσει πολύ ο χαβαλές!
    Το American Pie πώς ξέφυγε απ τη λίστα;
    Από τις ταινίες χαβαλέ είναι μάλλον αγαπημένη μου.
    Από παλιότερες ταινίες χαβαλέ, μου άρεσε πολύ το "Δε βλέπω τίποτα, δεν ακούω τίποτα" με Τζιν Γουάιλντερ και Ρίτσαρντ Πράιορ.
    Όπως φυσικά και κάθε ταινία με Μπαντ Σπένσερ και Τέρενς Χιλ! Απίστευτο δίδυμο και σουρρεαλιστικό ατέλειωτο ξύλο!
    Σε πιο.... σοβαρέ κωμωδίες, λατρεύω "Ω αδελφέ πού είσαι;" και "Big Lebovsky" από αδερφούς Κοέν και την κατά τη γνώμη μου κορυφαία κωμωδία απ όλες, το "Life of Brian" των Monty Python.
    (Δεξιέ Προβοκάτορα, έχουμε σχεδόν τα ίδια γούστα μου φαίνεται!)

    Και να πω και τη νερόβραστη αμαρτία μου, λατρεύω το "Love Actually" και το "Μια βραδιά στο Notting Hill"...

    Αλλά η λίστα σου ήταν μύριζε λίγο περισσότερο βαρβατίλα και δεν είχε χώρο για τέτοια... "λεπτά αισθήματα"! Χαχαχα

    Α και από ελληνικές, υποκλίνοαι στο "Τhe Κόπανοι". Έχουμε περάσει ώρες γέλιου με αυτήν την ταινία. Αγαπημένος μου στην ταινία ο... Μάρκος Λεζές!
    Θα προσέθετα από ελληνικές τέτοιου στυλ, τον "Ροζ Γάτο" με το Μουστάκα και το "Βασικά καλησπέρα σας" με Ψάλτη κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. bedlam, τη γνωριζω τη ταινια, ξερω οτι ειναι κλασσικη στο ειδος της και ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι καλη, απλα δεν ετυχε ως τωρα να τη δω.
    Μου αρεσουν και οι ποιοτικες κωμωδιες, αλοιμονο!
    Απλα, προτιμω τις αλλες.
    19, 11, 10 και 1 της λιστας, αυτες πιστευω οτι ειναι ποιοτικες, συν βεβαια τις ταινιες του Πητερ Σελλερς, αν δεν εχεις δει καποια απο αυτες, στη προτεινω κι εγω με τη σειρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεξιε Προβοκατορα, λιστα με κωμωδιες ειναι, επομενως το "ο,τι να ναι" μοιαζει για επαινετικος χαρακτηρισμος:)

    Στο χω ξαναγραψει, θεωρω πολυ καλη ταινια το life of bryan.

    Ποιο ειναι το frat pack; Εχει σχεση με Απατοου και Σεθ Ρογκεν; Το rat pack ξερω με Σινατρα και Μαρτιν, οπως και το brat pack με Εστεβεζ, Μακαρθυ και Ρομπ Λοου νομιζω
    (Χαχαχα, αυτοι ηταν οι καλυτεροι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαζεστιξ, με τοσα κωλοβιβλια που εχω διαβασει και με τοση μελαγχολικη μουσικη που εχω ακουσει, αν δεν υπηρχε και το αντιβαρο των χαβαλετζιδικων ταινιων
    (Οκ, κι αλλα αντιβαρα, αλλα αυτα για αλλη συζητηση)
    θα μου ειχε στριψει εντελως:)

    1)Εχω το american pie 2 στη λιστα και δεν ηθελα να βαλω και δευτερο απο τη τριλογια
    (Τα πρωτα 3 αξιζουν, τα υπολοιπα ειναι για τα σκουπιδια)
    Παντως, και τα τρια american pie, συγκαταλεγονται στις αγαπημενες μου ταινιες ολων των εποχων!Καταλαβαινω ποσο περιεργο ακουγεται αυτο αλλα μπορω να το στηριξω: Δεν ειναι απλα κωμωδιες σκατολογικου και καμμενου χιουμορ. Ειναι κατι πολυ παραπανω. Ειναι ταινιες για την ενηλικιωση, για τη παιδικοτητα κ τον ενθουσιασμο, για την αθωωοτητα+αφελεια που καλως χανονται κατα ενα κομματι αλλα θα ειναι καταδικαστικο να χαθουν ολοκληρωτικα.
    Ειναι για τον αντρα που παραμενει μεσα του ενα παιδι. Ειναι τα σκαμπροζικα παιχνιδια,
    ειναι το διαρκες καννιβαλισμα μιας παρατεταμενης εφηβειας απο την οποια δε κατορθωνουμε τελικα να βγουμε ποτε
    (Για αυτο και ο αντρας, σε αντιθεση με τη γυναικα, παραμενει για παντα ενα ημιτελες πλασμα που αδυνατει να ολοκληρωθει)


    2)Πολυ καλο το hear no evil, see no evil που αναφερεις, με Πραιορ και Ουαιλντερ!Ηταν η εικοστη δευτερη ταινια της λιστας μου, στο παρατσακ δε την εβαλα!

    3)Εχω μεγαλωσει με Ψαλτη, Σταλονε, και Μπαντ Σπενσερ-Τερενς Χιλ, θυμαμαι σε πολυ μικρη ηλικια τι γελιο εριχνα οταν εβλεπα τον Σπενσερ να ριχνει φαπες σε κακους!

    4)Ταινιαρα ο Λεμποφσκυ, αν θεωρηθει κωμωδια
    -που μαλλον ετσι ειναι-, φυσικα κι ανηκει στις καλυτερες ολων των εποχων

    5)Τελικα βλεπω οτι εχουμε απιστευτα κοινο γουστο γιατι εννοειται οτι αγαπαμε Χιου Γκραντ και love actually η notting hill:)
    Ειδικα το πρωτο, ειναι ο ορισμος της απολυτης feel good ταινιας και δε μπορουσα να μη το εχω σε καποια λιστα μου, το εχω σε μια παλια λιστα αν τη θυμασαι, στη λιστα με τα καλυτερα love stories!

    6)xaxaxaxa, Λεζες rules!
    Kai ο Ροζ Γατος ειναι απο τις κορυφαιες των 80's!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το American Pie 1 εννοούσα...
    Το 2, αν και ήταν αρκετά χαριτωμένο, δεν το έχω τόσο ψηλά.
    Έχεις δίκιο για την παιδικότητα. Η πολλή... ενηλικίωση βαράει στο κεφάλι ώρες-ώρες και χρειαζόμαστε συχνά (επι)στροφές στην παιδικότητά μας, για να εκτονώνεται αυτό το αθώο κωλόπαιδο που κρύβεται με΄σα μας και γουστάρει σκανταλιές!

    Και φυσικά έχω αδυναμία στον Χιου Γκραντ.
    Ο ρόλος που συνήθως παίζει (ψιλοαδέξιος, ψιλοαπατεώνας με τις γυναίκες, αλλά ρομαντικός και γκαφατζής, με δόσεις ειρωνικού χιούμορ) είναι μια χιουμοριστική κινηματογραφική μου απεικόνιση νομίζω, γι αυτό και όταν βλέπω τις ταινίες του γελάω.... μαζί μου!
    Και το Love Actually νομίζω χωράει και στις δύο κατηγορίες. Και στα love stories και στις κωμωδίες.
    Αν και έτσι θα καταλήξουμε σαν τα βραβεία του Mad, που το ίδιο τραγούδι βραβευόταν ως το καλύτερο ποπ και το καλύτερο έντεχνο... ταυτόχρονα! ((Κάποιο του Χαζηγιάννη, αν δεν κάνω λάθος)
    Και ναι, τώρα που το λες, θυμήθηκα και εκείνη τη λίστα σου που το ανέφερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Stiffler also rules, Μαζεστιξ!

    Εσυ με Χιου Γκραντ, ε; Εγω αν εψαχνα ενα κινηματογραφικο αντιστοιχο, θα ηθελα τον neo απο το Ματριξ! Αλλα, για να ειμαι ειλικρινης, περισσοτερο φερνω σε μια μειξη Τσαντλερ απο friends, και Τζεησον Μπιγκς απο Αmerican pie, οσον αφορα την αφελεια.
    (Να διαβεβαιωσω παντως οτι δεν εχω σχετιστει ποτε με μηλοπιτες η βενζινοκολλες,χαχαχαχα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεξιός Προβοκάτορας23 Αυγούστου 2011 στις 8:52 μ.μ.

    Λοιπόν διακρίνω μια διεύρυνση της συζήτησης οπότε λέω να χωθώ.
    Το Frat Pack είναι όλη αυτή η "κλίκα" που λίγο πολύ μαζί τα τελευταία 15 χρόνια. Μέτα από εμπεριστατωμένη έρευνα (Wikipedia) μπορώ να πω ότι η τελική λίστα περιλαμβάνει τους: Jack Black, Ben Stiller, Vince Vaughn, Will Ferrell, Steve Carell και τα αδέρφια Wilson. Παλαιότερα θεωρούσα και τους σκηνοθέτες μέλη του Frat Pack, αλλά όπως αποκάλυψε η έρευνα μου (Wikipedia) αυτοί αποκαλούνται Frat Packagers. Βέβαια οι ρόλοι είναι μπερδεμένοι καθώς βλέπουμε πολλούς από αυτούς να κάνουν διάφορα (παραγωγή, σκηνοθεσία, σεναριο).
    O Hugh Grant είναι ο βασιλιάς της αισθηματικής κομεντί τα (αρκετα) τελευταία χρόνια. Φυσικά άξια. Υπάρχουν βέβαια και πολλές αλλές ωραίες ταινίες όπως το High Fidelity ή το παλιότερο When Harry Met Sally. Εγώ ανεπιφύλακτα θα πρότεινα (για όσους δεν έχουν πρόβλημα με τα ασιατικά) το κορεάτικο:
    Yeopgijeogin geunyeo (2001)
    http://www.imdb.com/title/tt0293715/
    Αγγλικός τίτλος My Sassy Girl. Η ταινία έχει γίνει και αμερικάνικο remake αλλά μακριά.

    Από "νεανικές κωμωδίες" θα πρότεινα το σχετικά φρέσκο (φρέσκο με πολλές έννοιες)
    Easy A (2010)
    http://www.imdb.com/title/tt1282140/
    και το παλιότερο (εντάξει όχι στα επίπεδα Apatow, αλλά με το δικό του κάψιμο)
    EuroTrip (2004)
    http://www.imdb.com/title/tt0356150/

    Πάντως και το παλιό Hollywood έχει βγάλει καλές κωμωδίες ειδικά όταν έπαιζαν ηθοποιάρες σαν τον Cary Grant και τον James Stewart (Arsenic and Old Lace (1944), Harvey (1950))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ε, τοτε εγω ειμαι με το frat pack και τους Ημιθεους που το αποτελουν! Για τον Φερελ τα εχουμε πει, να καταθεσω εδω κι ενα τεραστιο ρησπεκτ για τον Βων και τον Οουεν Γουιλσον!

    Καλο το easy a, και πολυ φρεσκο.
    Σιγουρα προτιμω το eurotrip
    κι ακομα περισσοτερο το road trip!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. δεξιέ προβοκάτορα
    απαντώ εδώ για το φόρο ιδιοκατοίκησης
    φόρος ιδιοκατοίκησης ήταν μέχρι το 2009, μετά από το 2009 έγινε τεκμήριο η ιδιοκατοίκηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεξιός Προβοκάτορας25 Αυγούστου 2011 στις 7:53 μ.μ.

    Ανώνυμε
    Ήδη για το συγκεκριμένο θέμα κάναμε hijack άλλο post του celin ας μην το κάνουμε και εδώ :)
    ΥΓ μήπως θα είταν καλό να βάζεις κάποιο nick;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σου φιλτατε celin!

    Μα καλά δεν έχεις Ψάλτη στο μενού;

    Αστειεύομαι φυσικά μιας και μιλάμε και για κωμωδίες...

    Θα σου προτείνω ανεπιφύλακτα το "Εντιμότατοι Φίλοι μου" που πρότεινε και η Black Bedlam. Αν το δεις σίγουρα θα κάνεις ένα update στο τοπ 20 σου...

    Να σαι καλά τα λέμε1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γενικά ο Manny γελάει δύσκολα (χωρίς να είναι δυσκοίλιος) αλλά υπάρχουν 3 ταινίες (Life of Brian, south park the movie, quest for the holy grail) που γενικά πετυχαίνουν κάθε φορά το στόχο
    (και φυσικά σειρές, Black adder, south park)
    άντε και μερικές παλιότερες.

    Δεν είμαι φαν του είδους μάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεια σου Παυλο! Να σαι καλα κι εσυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μανυ, εγω ξεκαρδιζομαι στα γελια συχνα!
    Εχω δει επεισοδια απο το blackadder, ωραιο ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Απο τα αγαπημένα μου

    http://www.youtube.com/watch?v=VZCOw8JMKXQ&playnext=1&list=PL408990179EC52A72

    Celin, i have a cunning plan : ]]]]

    (και το big lebowski είναι πολύ καλό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ποιος εχει δει το carnage να μου πει δυο λογακια ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλως ηρθες Αγγελικη,
      Μου αρεσε αρκετα το carnage, μοιαζει με θεατρικο, δε ξερω, μπορει και να ειναι και ν ατο μετεφερε ο Πολανσκυ στο σινεμα, ειναι μαυρη κωμωδια, καυστικη, σαρκαστικη, κυνικη
      θα μπορουσε να γινει ακομα πιο ισοπεδωτικη και καταμαυρη, αλλα κρατηθηκε. Μπορει και για καλο.
      Και οι 4 ηθοποιοι ηταν απολαυστικοι, ειδικα ο waltz.

      Διαγραφή
  27. Επισης εξαιρετικο ειναι το Down Periscope - SOS Πεντάγωνο Καλεί Υποβρύχιο της Συμφοράς... Σας το συνιστω! Μπορειτε να το δειτε στο παρακατω link:
    http://teniesonline.ucoz.com/load/1-1-0-2714

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. JPolyzos POL
      να σαι καλά για τη προταση σου, θα τσεκαριστεί.

      Διαγραφή